Toimitusehdot

Tämä sopimus solmitaan edempänä YRITYKSEN Tuisa OY (y-tunnus 2385088-4), sekä edempänä ASIAKKAAN välille. Sopimus katsotaan kummaltakin osapuolelta hyväksytyksi maksusuorituksen täytyttyä. Näitä toimitusehtoja sovelletaan asiakkaan verkkokaupassa vierailuun, tuotteen tilaamiseen, sekä toimittamiseen. Yritys ei ole velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle mahdollisista muutoksista toimitusehdoissa. Yritys on myös täysin oikeutettu Suomen lain puitteissa muokkaamaan omia toimitusehtojaan.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Emme käytä asiakkaan antamia yhteystietoja suoramarkkinointiin ilman asiakkaan antamaa hyväksyntää. Emmekä luovuta asiakkaidemme tietoja kolmannelle osapuolelle ilman viranomaisen määräystä.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksutavat

Paytrail

Paytrail on suomalainen maksulaitos, jonka avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Maksupalvelu on käytössä yli 10 000 verkkokaupassa ja verkkopalvelussa. 

Maksaminen Paytrail-maksupalvelulla onnistuu pankkien verkkomaksupainikkeilla, debit- ja credit-korteilla sekä lasku- ja osamaksupalveluilla. Pankin tiliotteella ja luottokorttilaskulla maksun saajana näkyy palvelun kautta maksettujen maksujen kohdalla Paytrail Oyj. 

Paytrailin asiakaspalvelu palvelee kuluttajia puhelinnumerossa 020 718 1830, lankapuhelimesta soitettaessa puhelun hinta on 8,35 snt/puhelu + 16.69 snt/min (alv 24 %) ja matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 16.69 snt/min (alv 24 %). Tavoitat asiakaspalvelun myös sähköpostilla: asiakaspalvelu@paytrail.com.

Paytrailin kuluttajasivut
Paytrailin tietosuojaselosteet

Hintojen muutokset

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. (Oikeustoimilaki 32§)

Toimitustapa ja -kulut

Asiakas voi valita haluamansa toimitustavan tuotteelleen.
Tilauksen toimituskulu lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen 5,90 €, Postin noutopisteeseen 6,90 €. Toimitus kotiin asti (Matkahuollon kotijakelu): 10,90 €.
Yli 59 € tilauksen toimituskulu: 0 € (koskee Matkahuollon toimituksia Suomessa). 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-3 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Sinulla on  oikeus avata tai purkaa pakkaus, tarkastaa tavaran ominaisuudet ja toimivuus ja tutustua siihen samaan tapaan kuin myymälässä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita.

Jos tuote palautetaan, lähettäjä vastaa tuotteen asianmukaisesta pakkaamisesta kuljetusta varten. Myyjällä on oikeus periä kuljetuksen aikana hajonneesta, tai muulloin/muuten vaurioituneesta tuotteesta, tuotteen myyntihinta. Asiakas vastaa vaihdettavan/palautettavan tuotteen lähetyskuluista (ei koske sovittua tyytyväisyystakuu-tuotteen palautusta). Tuisan hyväksymän reklamaation viallisista tuotteista tai muuten virheellisestä toimituksesta voi palauttaa veloituksetta.

Ennen vaihtoa tai palautusta: Ota yhteys Tuisa Oy:n asiakaspalveluun, puh. 050 465 2275 tai 041 314 0225 tai info [ ät ] tuisa.fi.

Noutamaton tilaus

Noutamattomasta tilauksesta veloitamme automaattisesti 7 € toimitus- ja käsittelykuluja maksun palautuksen yhteydessä. Ongelmatilanteissa ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme. Huomioithan, että noutamaton tilaus ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle. Jos ongelmaan ei löydy vastausta sivuiltamme, pyydämme ottamaan pikaisesti yhteyttä meihin info [ ät ] tuisa.fi

Rekisteriselosteet

Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen: info [ ät ] tuisa.fi

Tarkastusoikeus

Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot.

Oikeus tietojen oikaisemiseen

Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.

Vastustamisoikeus

Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti.

Poisto-oikeus

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen eikä lakisääteiset vaateet estä tietojen poistoa. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen poistamme tiedot.